12.06.2007

Добре дошъл! ( One real BG story)





Опаа. С Малкия, ее грешка - с Лекия брат, бяхме на стоп из Европа, той се върна по рано, аз скоро се върнах и кво ми се случва: връщаме се ние с един французин от Европата да му покажа България. Минаваме през Италия от Северна до Южна - Венеция, Рим, Наполи, ферибот - Гърция-красоти. Стопа върви, всичко си имаме, весело е, и влизаме през Свиленград ние щастливи, и на границата ме закопчават, защото съм бил под национално издирване! Изроди. А защо - ами свидетел съм бил по едно мижаво дело и не са ме намерили на адрес. Филма се почва-той горкия франсето в друг свят сам се озова, свиленградските измекенца ше го налапат докато каже "Йес". Звъннах на бащата да дойде и да го прибере. После 3 дни им беше нужно на куките да ме конвоират до София, и там тоз прост следовател (много е зле много) да ме разпита и освободи. В Свиленград и Пловдив спах в арестите, бях сто часа гладен, не ми взимат храна щото валяло!, пукат хазарт майните в полицейското, една дебела кука ми иска да го черпя. Лудница. Обаче от лакомия забравиха да ме обискират на предаването ми в Пловдив и се оказах с апарат в килията и преди тва в полицейския бус. Момчето, с което сме закопчани на снимката дойде в килията ми в Свиленград в 3 сутринта - и него на границата го закопчали за едно фасче, бая рев му дръпна после. Другото е едно мангалче на 16-опитало се да прекоси нелегално границата. Такива снимки са абсолютно забранени естествено. Не можах да ги снимам как пукат свара куките да ги наредя яко в нета. Всичко свърши, ок е сега, ама ше го помня тоз филм бая.
P.S. Датата на снимките е невярна.

No comments: