12.14.2007

Всеки си е мислил - "Абе к`ви са тея галактики, планети , звезди, аз ли съм толкова напафкан или наистина е лудница "

Попаднах на една анормална поредица на физика Stephen Hawkins - Universe, в която се проследяват всички теории относно създаването на вселената, нейното развитие, дори опити да се определи големината и, което засега е блян. Минават през Галилей, Нютон, Айнщайн. Дори се започва с това, как един изрод математик преди много векове , с помоща на 2 клечки и техните сенки определя, че обиколката на земното кълбо е 40 000 км. Това се различава само с 160 км от точната цифра. За мен това е уникално. Луд! Дали защото съм на санаториум в Ямбол за малко и преди да излетя пак, главата ми се избистри доста, но поредицата за мен е последна трактовка относно тези въпроси, които си ги задаваме като гледаме звездите преди да заспим на Иракли да речем. Тук е манията: http://arenabg.com/details.php?id=3faa1d34b0335f75270d080a1edd9e35269791bb

No comments: