3.14.2008

КО-ЛЕ-ЛО

Вчера прочетох в блога на Мишел, че столична община е предвидила 5 300 000 лева за изграждане на велоалеи в столицата!!!

Една новина, която не ме кара да подскачам от кеф на стола, поне до като не го видя на яве. От доста години слушаме едни и същи празни обещания за вело инфраструктура и дочакахме две жълти ленти по Витошка...


Искренно се надявам този път нещата да са истински...



А някой кара КО-ЛЕ-ЛО :)
........_o ........_o
......_\ \>, ......_\ \>,
....(_)/(_) ....(_)/(_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 comments:

Anonymous said...

Хм, на мен самия тази новина ми звучи като (не)научна фантастика, но кой знае?...

Аз чакам от години вече да видя поне една истинска велоалея, но всичко, което съм видял досега, са все повече автомобили по нашите разрушени пътища и все повече автомобили по тротоарите и все повече автомобили автомобили автомобили... и няма място за колела нито пешеходци никъде ... :(

kozzmen said...

И аз не си го представям, но... ще видим :О)